Warning: fopen(/home/danestany/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/../languages/wordfence.mo): failed to open stream: No such file or directory in /home/danestany/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/pomo/streams.php on line 185
شیائومی رکورد زد! – دانستنی | وب سایت مرجع بدانیم
صفحه اصلی / اقتصاد کلان / شیائومی رکورد زد!

شیائومی رکورد زد!

1

درآمد شرکت چینی و نوظهور شیائومی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رکورد زد که بخش زیادی از آن به توسعه اینترنت اشیا و گجت‌های هوشمند خانگی مربوط می‌شود.

به گزارش ایسنا، شیائومی به عنوان یکی از شرکت‌های نوظهور تولیدکننده موبایل و محصولات فناوری در سال‌های اخیر از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و رشد قابل توجهی در بازارهای جهانی برخوردار شده است.

بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش های منتشر شده از سوی شیائومی، این شرکت چینی موفق شده است در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی به رکورد جدیدی در میزان درآمدزایی خود دست پیدا کند و از ۷.۶۳ میلیارد دلار نیز عبور کند.

نکته جالب توجه آن است که بخش بزرگی از درآمد قابل توجه شیائومی در این بازه زمانی به اینترنت اشیا (IoT) و گجت‌های هوشمند خانگی مربوط می شود. این در حالیست که میزان فروش بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز همچون بسیاری دیگر از تولیدکنندگان موبایل در سومین فصل از سال جاری میلادی افت کرده است.

میزان فروش گوشی‌های هوشمند در این بازه زمانی ۴.۵۹ میلیارد دلار بوده که نشان می دهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۸ درصد کاهش یافته است. شیائومی همچنین در سه ماهه سوم ۲۰۱۹، ۳۲.۱ میلیون دستگاه موبایل در بازارهای جهانی عرضه کرده و به فروش رسانده است که بدین ترتیب در جایگاه چهارم شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند قرار میگیرد. این بدان معناست که به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز، سهم فروش آن در بازارهای جهانی ۹.۲ درصد گزارش و اعلام شده است.

گجت‌های هوشمند خانگی و دستگاه‌های مبتنی بر پلتفرم اینترنت اشیا ۲.۲۲ میلیارد دلار از مجموع کل درآمدهای این شرکت را تشکیل داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۴.۴ درصد رشد و افزایش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، همچنین تلویزیون‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های شیائومی نیز ۸۲۴ میلیون دلار درآمدزایی برای این شرکت داشته‌اند. به عبارتی دیگر، سهم آن ۳۶.۵ درصد از بازارهای جهانی بوده است.

انتهای پیام

ایسنا

این مطالب را نیز ببینید!

ضرورت اصلاح فرهنگ و دیگاه فردی نسبت به مفهوم مسئولیت اجتماعی

پژوهشگر حوزه مسئولیت‌اجتماعی پیشنهاداتی را مبنی بر ضرورت اصلاح فرهنگ و دیگاه فردی نسبت به مفهوم مسئولیت اجتماعی در توسعه اجتماعی و بهره مندی از دانش داوطلبانه تشویق یا تنبیه در راستای توسعه دانش مسئولیت‌اجتماعی ( راهبرد عملی بجای آموزش) جمع آوری نمونه های عملی را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.