Warning: fopen(/home/danestany/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/../languages/wordfence.mo): failed to open stream: No such file or directory in /home/danestany/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/pomo/streams.php on line 185
دیدار صمیمانه عضو هیات مدیره بانک ملی با مشتریان – دانستنی | وب سایت مرجع بدانیم
صفحه اصلی / اقتصادی / دیدار صمیمانه عضو هیات مدیره بانک ملی با مشتریان

دیدار صمیمانه عضو هیات مدیره بانک ملی با مشتریان

دانستنی آنلاین: محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به مناسبت نود و یکمین سالروز تاسیس این بانک، از شعبه ممتاز مشهد و بلوار سجاد مشهد و همچنین بانک کارگشایی در مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬شایان در دیدار صمیمانه با همکاران شعبه ممتاز مشهد که حسن مونسان رییس اداره امور شعب بانک در استان خراسان رضوی نیز حضور داشت، از نزدیک در جریان روند فعالیت همکاران قرار گرفت و اقدامات انجام شده در این شعبه را حرکتی مثبت در عرصه بانکداری عنوان کرد.

وی همچنین با حضور در شعبه بلوار سجاد مشهد، ضمن بازدید از صندوق امانات شعبه، با همکاران و مشتریان صمیمانه به گفت و گو پرداخت و از همکاران نیز خواست تا در فرصت باقیمانده پایان سال، توجه بیشتری در راستای تحقق اهداف بانک داشته باشند.

این عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر ضرورت پرداخت تسهیلات کوتاه مدت، جذب کارمزد و توجه لازم به مشتریان و جذب سپرده ها به ویژه سپرده های ارزان قیمت، گفت: با حضور  شاداب و فعال همکاران انتظار می رود این شعبه در پایان سال با ارتقای تمامی شاخص ها، از رتبه مناسبی در سطح استان و همچنین کشور برخوردار شود تا بار دیگر شاهد صرف فعل خواستن باشیم.

شایان در ادامه سفر خود به مشهد، به بانک کارگشایی رفت و ضمن دیدار با همکاران، در جریان وضعیت این واحد قرار گرفت.

این مطالب را نیز ببینید!

ضرورت اصلاح فرهنگ و دیگاه فردی نسبت به مفهوم مسئولیت اجتماعی

پژوهشگر حوزه مسئولیت‌اجتماعی پیشنهاداتی را مبنی بر ضرورت اصلاح فرهنگ و دیگاه فردی نسبت به مفهوم مسئولیت اجتماعی در توسعه اجتماعی و بهره مندی از دانش داوطلبانه تشویق یا تنبیه در راستای توسعه دانش مسئولیت‌اجتماعی ( راهبرد عملی بجای آموزش) جمع آوری نمونه های عملی را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.