Warning: fopen(/home/danestany/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/../languages/wordfence.mo): failed to open stream: No such file or directory in /home/danestany/public_html/wp-content/plugins/wordfence/waf/pomo/streams.php on line 185
«ملی شو» رویدادی منحصر به فرد و کارآمد – دانستنی | وب سایت مرجع بدانیم
صفحه اصلی / اقتصادی / «ملی شو» رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

«ملی شو» رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

دانستنی آنلاین: بانک ملی ایران در ۹۱ سال فعالیت خود، محصولات زیادی به مشتریان ارائه کرده اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬ مهم تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه بسا خدمات و محصولاتی که روزانه در جهان تولید می شوند، اما کسی از وجود آنها خبر ندارد.

«ملی شو» که تا کنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به طوری که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آنها تبدیل شده است.

در این رویداد، بخش قابل توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است، به طوری که کاربر توانسته محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کرده و آن را به صورت اختصاصی استفاده کند.

بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، سککوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM در این رویداد رونمایی شده اند.

«ملی شو» به خوبی توانسته است دستاوردهای یک ساله بانک ملی ایران را زیر یک سقف جمع کرده و آن را به شکلی متفاوت و مخاطب پسند ارائه کند، به طوری که مخاطب حاضر در رویداد، می تواند همه پیشرفت های بانک ملی ایران را در مدتی کوتاه با چشم غیر مسلح ببیند!

این مطالب را نیز ببینید!

ضرورت اصلاح فرهنگ و دیگاه فردی نسبت به مفهوم مسئولیت اجتماعی

پژوهشگر حوزه مسئولیت‌اجتماعی پیشنهاداتی را مبنی بر ضرورت اصلاح فرهنگ و دیگاه فردی نسبت به مفهوم مسئولیت اجتماعی در توسعه اجتماعی و بهره مندی از دانش داوطلبانه تشویق یا تنبیه در راستای توسعه دانش مسئولیت‌اجتماعی ( راهبرد عملی بجای آموزش) جمع آوری نمونه های عملی را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.